مقالات

چرا خوشبوکننده دیفیوزر زود تمام میشود؟

چرا خوشبوکننده دیفیوزر زود تمام میشود؟

خیلی از وقت ها کسانی که از خوشبوکننده های دیفیوزر استفاده می کنند از چرا خوشبوکننده دیفیوزر زود تمام میشود؟ ناراحت هستند نکته حائز اهمیت اینه که چرا این اتفاق رخ داده و چطور می توان از آن جلوگیری نمود؟

1-یکی از این دلایل خوشبوکننده های نامرغوب یا به اصطلاح فیک در بازار است که متاسفانه با توجه به اینکه از مواد اولیه نامناسب در این خوشبوکننده ها استفاده می شود نمی توان انتظار ماندگاری بالا از این نوع خوشبوکننده ها داشت.

بعضا دیده شده در بسیاری از این خوشبوکننده ها از مقدار زیادی آب بجای سایر مواد اولیه استفاده شده که طبیعست محصول دارای کیفیت مطلوب نبوده و باعث نارضایتی مصرف کننده می شود.

2-یکی دیگر از مواردی که میتوان به آن اشاره نمود استفاده از درپوش خوشبوکننده می باشد که با توجه به محیطی که در آن از خوشبوکننده استفاده می شود متغیر است.

به عنوان مثال اگر شما در محیط کوچکی از دیفیوزر استفاده می کنید می توانید درپوش دیفیوزر را سوراخ کرده و چوب مخصوص را داخل آن بگذارید تا نیازی نباشد درپوش را کاملا باز کنید.

به این طریق زمان خارج شدن رایحه داخل آن بیشتر شده و خوشبوکننده شما دوام بیشتری دارد. اکثر مواقع جهت استفاده در سرویس بهداشتی از این روش استفاده می گردد.

3-استفاده از چوبهای مخصوص خوشبوکننده دیفیوزر از اصلی ترین دلیل در زمان دوام خوشبوکننده است. شما هر چه از چوبهای بیشتری استفاده کنید طبیعی است که محیط زودتر خوشبو می شود و قدرت بویایی بیشتری دارد ولی از طرفی باعث می شود مواد خوشبوکننده شما زود تمام شود.

همچنین جنس چوب دیفیوزر نیز در این امر بی تاثیر نیست. در شرکت شمیم تلاش شده از چوبهای مناسب و باکیفیت که هم انتقال دهندگی مناسبی داشته باشند و هم از هدر رفتن اسانس و رایحه جلوگیری کنند استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *